Thursday, April 12, 2012

Wel leuk

Ik vind het enorm leuk links en rechts sleutelhangertjes te zien die andere personen gemaakt hebben van mijn patroontje.

Hier zijn er een paar van:
Deze is van Dominique, adres van haar blog heb ik helaas niet


De volgende is van Margareth haar blog kan je hier bekijken


Mini Carolien verscheen op Crea Nicky haar blog ook hier

Els heeft ze ook gehaakt, haar blok staat hier en dit is haar resultaat:


Zien ze er allemaal niet schattig uit?
Als er nog mini Carolientje te voorschijn komen dan zet ik ze hier ook te kijk.

Update:
Pippie heeft er ook eentje gehaakt en die vond dat ze een zomeroutfit nodig had hier is ze dan


En mijn eerste patroon: De grote Carolien pop is al 61 keer aangeklikt op Ravelry als favorite. Ook leuk hé.

3 comments:

  1. eigenlijk is dit best leuk ...
    allemaal vertrokken van hetzelfde patroon ..
    maar toch allemaal apart en anders !!!
    kijk mee uit naar nog creaties !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, vind het ook zo leuk, ze zien er allemaal schattig uit!

      Delete