Saturday, July 20, 2013

crochet with leather /haken rond stukjes leer

Ik vind de resultaten van de handtassen zo mooi dat ik er nog eentje ga maken
Deze keer ben ik begonnen aan een rugzakje.
Zonder patroon dus 't is wat zoeken. De lapjes heb ik al die heb ik gehaakt terwijl ik van de zon genoot buiten


                                                              ------------

I like the results of the handbags so much that I decided to make another one. This time it hopefully will become a backpack.

Without pattern again so still have to work out how to get around some problems I meet on the way.
The squares are already finished, I made them while enjoying the sun.


Preview:

3 comments:

  1. Wat een mooi gezicht is dat met leer. Hoe maak je die gaatjes erin?

    ReplyDelete
  2. Gaatjes heb ik gemaakt (allez mijn man heeft dat gedaan voor me de lieverd) met zo'n tang waarmee je gaatjes maakt in een riem (ponstang denk ik)

    ReplyDelete
  3. Wat mooi en leuk idee. Ik vond bij schoonpa nog wat stukjes leer en die kan ik nu mooi recyclen. Bedankt voor het idee Vifke

    ReplyDelete