Wednesday, November 23, 2011

Christmas crochet 2 /haken voor kerst 2

I am still working on decorations for Christmas. Hubbie said that it looks like Santa's workshop here at the moment. (he is joking)) Santas, snowmen are everywhere. It looks quite cute.

I have to start thinking about presents I will give to my students in Doppahuis, every Christmas I give them a homemade pressie.
                                                ----------


Ben nog altijd aan 't werken aan kerst decoraties. Mijn man zegt dat het hier er net uitziet als het werk atelier van de Kerstman. (al lachend). Kerstmannetjes en sneeuwmannetjes worden aan lopende band gemaakt en verschijnen overal in 't rond. Het ziet er in feite grappig uit.

Ik moet dringend ook iets bedenken voor mijn studenten in Doppahuis, ik geef ze elk jaar een geschenkje dat ikzelf maak voor de Kerst.
hiho hiho.... army of snowmen and santas

4 comments:

  1. Ik bekeek hier net je foto met mijn 5jarige dochter naast me. Ze zei héél vertederd :"Oh mama, dat is zo mooi! Ga je dat maken?"

    ^_^

    Het ziet er super mooi uit Vifke en ze zullen er allemaal heel erg blij mee zijn. Niets zo leuk als een zelfgemaakt cadeautje krijgen =)
    Hoeveel moet je er nog maken?

    ReplyDelete
  2. hey vifke ... stoff moet je echt eens gaan kijken!! is in Alken en ze hebben best wel veel leuke dinges :o) niet gezond voor de portemonee maar soit lolol

    ReplyDelete
  3. oh en uw sneeuwmannekes zijn schattiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!

    ReplyDelete
  4. @ Lizzy: In totaal 14 cadeaujes te maken
    @ Saskia: Ik zal zeker eens naar stoff gaan, had er nog nooit van gehoord.

    ReplyDelete