Friday, December 2, 2011

Curley scarf/ krul sjaal

Yesterday I wanted to test out how long it took to crochet a curley scarf. Started around seven pm and at 22:30 the scarf was finished already. I was amazed that it was really possible to crochet a scarf in one evening. Pattern I got from this forum:
But me being me I added a row of single crochet at the end.
                                    --------------------------
Gisteren wilde ik voor mezelf effentjes uittesten hoe lang het nu wel zou duren om zo'n krulsjaal te haken. Ik ben eraan begonnen ongeveer om zeven uur 's avonds en om 22:30 was die af. Ik was verbaasd dat het dus echt mogelijk was om in een avondje een sjaal te haken. Ik heb dit patroontje gebruikt (Heb er wel nog een rij vasten bijgehaakt omdat ik nog wat wol overhad)

Hier is hij dan: tadaaaa...

Denk dat ik die ga geven aan mama met kerst. Ik hoop dat ze hem mooi vindt.

5 comments:

  1. ja amaai!!! wat heb je dat snel geklaard!!!
    mooi geworden hoor!!!! ik heb het geduld meestal niet om zoveel uren achter elkaar met hetzelfde bezig te zijn :o)

    ReplyDelete
  2. Ik haak of brei elke avond terwijl ik tv kijk, en dan neem ik vooral projecten die vlug klaar zijn of iets met gemakkelijk patroon. Heb zo al honderden vierkanten gebreid ook (die waren voor dekens voor de daklozen in UK) Ik verschiet soms van mezelf dat het zo rap vooruit gaat.

    ReplyDelete
  3. mooie sjaal ... en ook ik zit elke avond te haken of te breien voor de TV ... er is toch niks boeiends op ... dan hou ik me liever nuttig bezig ...; heb zo ook mijn sjalen gemaakt .... en knuffels ... en ......
    Ik haak ongeveer elke avond 3 u en dan krijg je wel wat af ....

    ReplyDelete
  4. Proficiat Rapgy, ik lees zonet dat je een give-away gewonnen hebt bij stoffenleut.

    ReplyDelete