Sunday, March 25, 2012

WIP Miss Piggy fase 3

Vanmiddag heb ik aan Miss Piggy haar haar gewerkt, man, man was me dat een klus. Maar, het is goed gelukt vind ikzelf.
Had tussen de oogjes die ik vorige week gekregen had ook oogjes met wimpers op, dacht zal die eens erop leggen om te kijken of die passen erbij en of het er beter uitziet, en... dat ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf. 'k Vraag me nu wel af of ik wel plakoogjes zou gebruiken voor een meisje van 7 jaar. Iemand een dochter van die leeftijd die me kan melden of dat kan of niet?
Hier is ze dan, ze moet wel nog effen naar de kapper om de topjes wat bij te werken hoor.



Nu nog haar mond.... euh,  effen nadenken wat ik daar mee ga aanvangen.

3 comments:

  1. Te leuk echt !
    Een een kind van 7 jaar steekt die plakoogjes toch niet meer in de mond lijkt me toch?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denk het ook niet dat die dat nog in hun mond steken maar wilde toch effen raad vragen. Mijn dochter is al 36 dus het is te lang geleden dat ik nog zo'n kleine meisjes rond me had.

      Delete
  2. Oh ze is prachtig geworden!!!
    Die plakoogjes denk ik niet dat een probleem zal geven. Mijn dochters zijn 6 en 4 en die steken dat ook niet meer in hun mond =)

    ReplyDelete