Wednesday, September 12, 2012

Ziekhuis datum

De datum van de operatie is dus vastgesteld. Op Donderdag 4 October moet ik onder het mes.
Daarna 8 weken me rustig houden en deze keer zal ik dit op de letter volgen, ik heb één keer mijn kont verbrand; dit door te vroeg te veel te willen doen mag ik nu weer onder 't mes; dus geen tweede keer.

Ondertussen heb ik heel wat wol gehamsterd, en patronen verzameld. Ik denk dat ik zal beginnen met kerstversiering haken, dat fleurt dan nog de living op ook. Als mijn 8 weken rust over zijn is het al December dus kerstversiering maken lijkt me passend.

4 comments:

  1. Heel veel succes met de operatie en daarna een spoedig herstel gewenst!

    ReplyDelete
  2. Ja houd je eigen maar goed aan die rust periode. Des te sneller ben je weer op de been. Veel sterkte met deze periode , hopelijk ben je snel weer de oude.

    ReplyDelete
  3. Ook van hieruit al een voorspoedig herstel.
    Maar lekker veel haken en je huisje opvrolijken ^_^

    ReplyDelete
  4. Dank voor de bemoedigende woorden.
    Bah ik zie er echt tegenop.
    Wel.... 'k zal het maar zo bekijken hé: als onze living hier straks vol hangt met versieringen en er een gezellige Kerstsfeer hangt is dat toch één goed ding hé

    ReplyDelete