Thursday, February 7, 2013

Tijd, tijd , tijd...

Ik moet toegeven ik ben een hele slechte blogger sinds ik naar 't ziekenhuis geweest ben. Sorry daarvoor hoor.
Ik heb veel gehaakt ondertussen. Zo heb ik op aanvraag van mijn schoonzus die Club Brugge supporter is veel gemaakt in die kleurtjes. Zie hier een paar van hen :






Ook heb ik geprobeerd een Bumba te maken, zomaar zonder patroon. En ikzelf vind die nog redelijk gelukt. Hier is hij:

Zo dat was het voor deze keer, ik zal proberen wat meer te schrijven in 't vervolg maar ik kom persies altijd tijd te kort daarvoor.

3 comments:

  1. Wat heb je Bumba goed na gemaakt zonder patroon. Knap hoor.Het lijkt wel een leuke tuimelaar.

    ReplyDelete
  2. Ik kom via via op je blog wat maak je mooie werkjes!!Ik zie dat je ook van Genk bent mag ik vragen van waar?Ik ben ook van Genk!!Groetjes Brigitte.

    ReplyDelete
  3. zeer prachtig seg.
    groetjes sannie

    ReplyDelete