Monday, March 26, 2012

WIP Nieuwe jurk Miss Piggy

Miss Piggy zag er ietwat te braaf uit en had een wat ondeugender jurk nodig.
Dus ben ik gisteravond maar aan de haak geslagen. Had nog een balletje rood met gouddraad liggen en een balletje wit met gouddraad, daar heb ik dan maar een jurkje en een krulsjaaltje van gemaakt.
Met veel gepruts heb ik uit een eind wit/goud draad het wit kunnen verwijderen zodat ik enkel het goud overhield en daar heb ik dan maar een ketting en een armbandje van gemaakt.
Natuurlijk passen haar paarse schoentjes niet bij deze outfit, dus taak vandaag is nieuwe schoentjes haken. En ook nog eens proberen of ik niet zelf wat zwoelere oogjes en oogleden kan haken.

2 comments:

  1. ja dat gaat echt al heel goed :)
    ben echt benieuwd naar het eindresultaat

    ReplyDelete
  2. Tof! Ze gaat er steeds echter als Miss Piggy uitzien. Leuk hoor.

    ReplyDelete