Tuesday, May 8, 2012

Dit vind ik leuk

Jullie herinneren zich wel mijn miss Piggy die ik maakte voor een meisje van 6. Nu hoor ik dat ze die zo leuk vind en ze die overal met zich meeneemt. Ze heeft die altijd bij zich, naar school, naar 't ziekenhuis, naar bed m.a.w. ze zijn onafscheidelijk geworden. Wel zo'n nieuws vind ik nu heerlijk om te horen. Heb ik niet meer 't gevoel dat mijn haakwerkjes waardeloos zijn. Het is prettig om te horen dat je met een haakwerkje iemand heel gelukkig gemaakt hebt.

1 comment:

  1. Dat is altijd fijn om te horen. Van dat gevoel moet je snel af hoor, haakwerkjes zijn nooit waardeloos. Je hebt er zelf al plezier aan gehad om het te maken en dan is het helemaal leuk als je er iemand anders zo'n groot plezier mee kan doen. Dat geeft weer voldoening.

    Groetjes Margaret

    ReplyDelete