Thursday, October 27, 2011

Bird

It is nearly 1st November, In honour to my dad, he loved birds and had pigeons,  I wanted to crochet a pigeon or a bird. I would put that next to his picture. Because I didn't find a pattern I thought: "why not make one myself". I tried, and these are the results. Let me know what you think of them. I am not too happy with the beaks, if anyone has a suggestion, let me know. Oh yes... I have been clever enough to write the steps down on paper so I have the pattern althoug not worked out properly yet. :-)
                                                  -------

't Is weldra 1 November ter nagedachtenis aan mijn papa, hij hield enorm van vogels en hij had ook een duivenhok vol duifjes, wou ik een duif haken of een vogel. Die wou ik dan naast zijn foto zetten op de kast. Ik vond geen patroon en begin deze week dacht ik, "waarom probeer ik er zelf geen te maken". Ik heb het geprobeerd en dit zijn de resultaten. Laat me eerlijk weten wat je ervan vindt. Ik ben niet gelukkig met hun bekje dus als iemand een beter idee heeft laat het me weten. Oh ja... Ik ben slim genoeg geweest om de stappen op te schrijven op papier, dus ik heb het patroontje in 't klad :-)

First try, should be an ordinary pigeon / eerste poging, dit zou een gewone duif moeten voorstellen

second try, this should be a dove / tweede poging dit zou een tortelduif moeten voorstellen

both birds together / beide vogels samen

2 comments:

  1. mah hoe schattig!!! ik vind de tortelduif wel heel stijlvol.
    Wat zint je niet aan het bekje? Ik vind het niet slecht hoor! Voor mij is het zeker geslaagd! En dat patroon mag je gerust delen ;o)

    ReplyDelete
  2. Saskia, ik zal het patroon uittypen en opzenden naar je, dan kan je het testen op fouten. Als je dat wil natuurlijk.

    ReplyDelete