Thursday, October 20, 2011

WIP

Edit on 25 october:

The snowman is on backburner. I have an other task to do. I am in the middle of making a character out of a childrens program on tv. See if you can guess who it is. The wig and the orange shorts aren't made yet.  Still have to figure out how to make hair. Oh yes... I nearly forgot, she needs a purple backpack too. No pattern for this one. I make it up as I go.
                                                     ------
De sneeuwman moet effen wachten. Ik heb een ander werkje dat belangrijker is. Ik ben een persoontje aan 't maken uit een kinderprogramma op tv. Effen kijken of je kan raden wie het wel kan zijn. Pruikje en de oranje short moeten nog gemaakt worden. Moet eerst nog effen opzoeken hoe ik een pruikje moet maken. Och ja... ik vergat het bijna ze moet nog een purper rugzakje hebben ook. Geen patroon, ik haak die zo maar bij elkaar.


And who is she? ............DORA the explorer / DORA de ontdekker.
dit moet het worden

lijkt er toch al een klein beetje op

4 comments:

  1. Poeh ... ik kan alleen maar op Kaatje komen maar ik kan er net zo goed rats naast zitten lol

    ReplyDelete
  2. volger nr 2 is een feit !!!!
    trouwens leuke dingen maak jij !!!
    je mag me altijd de patronen bezorgen !!!

    groetjes

    ReplyDelete
  3. Da's DORA! Geweldig!!

    Hier ook nog een volgertje ^_^

    ReplyDelete
  4. Huuray, het gaat vooruit. Welkom allemaal !!!
    Ik zal de linkjes naar de patronen onder de foto's zetten Rapgy.

    ReplyDelete