Friday, October 28, 2011

Fell / Gevallen

 I was cleaning the house... and when I wanted to put the vacumcleaner away I fell. Face forward. Nosedive. Landed on my knee, and hurt my hand. My right hand.  My crochet hand !!!. I feel so stupid, Mum used to tell me 'lift up your feet when you walk" Took about 5 minutes before I could get up and walk again.
Hopefully the pain will dissapear soon.
                        ____________________________
Lap ik ben gevallen. Ik voel me zo stom. Was het huis aan 't schoonmaken en ... toen ik de stofzuiger wilde wegzetten viel ik. Ben gestruikeld, hoofd naar voor, duikvlucht. Geland op mijn knie, en heb tevens mijn hand bezeert. Mijn rechter hand, mijn haakhand!!! Hoe stom kan je zijn. Mama zei nochtans vroeger altijd "hef je voeten op"
Duurde 5 minuten voor ik terug rechtop geraakte. Hopelijk verdwijnt de pijn weldra.

4 comments:

  1. Hoi Vifke, erg vervelend. Iedereen heeft wel eens van die momenten vrees ik... Even rust nemen (kun je vast nieuwe projecten bedenken!) en dan weer lekker verder. Beterschap! En ook nog een fijn weekend. Groetjes, Anne-Marie

    ReplyDelete
  2. AUW!!! dat moet pijn gedaan hebben!!!
    Goed crèmeke aan uw hand doen en hopelijk is er vlug niets meer aan de hand (*zucht* woordspelingen, ik kan er wat van lol)
    Anne-Marie haar idee vind ik niet slecht :o) bedenk maar wat nieuwe projectjes terwijl je rust ;o)

    ReplyDelete
  3. Oei oei da's minder :(
    Hopelijk is het al wat beter en valt de schade al bij al nog mee. Misschien een idee om met de andere hand te leren haken? =P

    Veel beterschap!

    ReplyDelete
  4. De pijn is al ietwat minder. Het haken zal wel nog lukken maar enkel voor korte periodes.
    Dank voor de beterschap wensen.

    ReplyDelete